Powered By Blogger

Tuesday 5 July 2011

busan tahap cipan mati anak lol!

time 2 update belog~~~
lama aku tgai an. huhu.
aduihhhh. busan nya rini tadak partner. dya da dpt reja len. hope dinda bahgia ya d situ. jgn ada dusta d'antara kita. uwekkk!! hurm salu dok tot tet tot tet nan dya la. walopon asa gak tahap kebusanan 2. tp ukey la. abeh gak ayaq liuq aku dae dok t'kumpoi lam mulot ca neh. helamak! asa cm na buasir pon ada. eh, tp aku mang buasir pon. tahap 3 lak 2. haha. m'cuba mngutuk diri cndry. amboeh! hurmmmmmm. apa ag ha keburukan diri aku. ta sabaq na ceta at ampa neh. tp ada ka?? (b'lambak!!) :))))))
tukaq topik ah! lalalalalalalalaa. (kunun2 agu remelah ram ah neh). 6pak ngat an aku seperti kehilangan kata2. huhu. na p beli ayaq tembikai ku geram ah. kot2 buleh ilang BUSAN neh cket. cket pon tapa da. tp kalo tadak lansom pon ukey gak. tadak ah muka aku cam cipan ngat. walopon sedikit kelihatan seperti natang uh an kadang2. hahhhh???? apa aku nga ckp neh??? bek aku benti lani jugak! satgi kot. haaaaaaaaaa.. calobete uolss!

No comments:

Post a Comment